خرید فالوور اینستاگرام
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

استمرار در تولید محتوا بهترین روش افزایش فالوور

 البته فراموش نکنید که استمرار و تولید محتوای شما نیز در این زمینه تا حد زیادی دخیل هستند. به عبارت دیگر، شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که بدون داشتن یک تولید محتوای باکیفیت و جذاب و نداشتن استمرار، همچنان تعداد فالوور‌های بالایی داشته باشید. حتی اگر شما برای افزایش فالوور اینستاگرام هم اقدام کرده باشید و استمرار کافی در پست گذاشتن و یا تولید محتوای باکیفیت نداشته باشید، باید منتظر باشید که در زمان کوتاهی تعداد زیادی از این فالوور‌های واقعی هم شما را آنفالو کنند. از سوی دیگر، از آنجا که ما در کشور ایران زندگی می‌کنیم، طبیعتا نیاز داریم که فالوور هایمان ایرانی باشند و بتوانند به‌خوبی با ما تعامل برقرار کنند. ازاین‌رو، باید فقط به سراغ خرید فالوور اینستاگرام ایرانی از کافه بازار برویم تا بتوانیم به بازار هدف خود دست پیدا کنیم. باتوجه‌ به همه این موارد، می‌توان گفت که تولید محتوای باکیفیت، استمرار داشتن در پست‌گذاری، همچنین خرید فالوور فیک می‌توانند تاثیر زیادی در موفقیت پیج اینستاگرام شما داشته باشند که همه آن‌ها با یکدیگر در ارتباط هستند.

خرید فالوور فیک اینستاگرام چه آسیبی به پیج میزند؟

همان‌طورکه پیش از این گفتیم، خرید فالوور فیک در اینستاگرام می‌تواند آثار مخربی بر پیج شما داشته باشد. بااین‌حال، ممکن است هنوز برخی از افراد قانع نشده باشند و ترجیح دهند فقط تعداد فالوور‌های خود را بالا ببرند، بدون این‌که در تعداد لایک‌ها و کامنت‌ها و بازدید استوری‌های آن‌ ها تغییری به وجود بیاید. برای این‌که مطمئن شوید این نوع افزایش فالوور اینستاگرام چقدر می‌تواند مخرب باشد، دلایلی را در اینجا برای شما ذکر می‌کنیم. به خاطر این دلایل است که پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان سراغ خرید فالوور فیک در اینستاگرام نروید.

 ریزش زیاد فالوور فیک

 یکی از اساسی‌ترین دلایلی که خیلی از افراد از فالوور های فیک استفاده نمی‌کنند، این است که پس از گذشت یک بازه زمانی خاص، بخش زیادی از آن‌ها ریزش می‌کنند. همین فالوور‌ های دروغین که هیچ‌گونه لایک و کامنت هم نمی‌گذارند، باز هم بعد از گذشت این بازه زمانی از بین می‌روند. بر اساس تحقیقات انجام شده، متوجه شدیم که بین 10 تا 80 درصد از فالوور های فیک بسیاری از پیج‌ های اینستاگرامی ریزش می‌کنند. در این شرایط علاوه بر این‌که شما پول خود را برای خرید فالوور ارزان هدر داده و آن‌ها هیچ‌گونه سودی برای پیج شما ندارند، بازهم تعداد فالوور‌هایتان نیز کاهش پیدا می‌کند و مثل این‌که شما تمام پول خود را هدر داده باشید. علاوه بر این، گاهی مواقع این امکان وجود دارد که خود اینستاگرام هم فالوو ر‌های فیک شما را از بین ببرد. براساس یکی از الگوریتم‌های جدید اینستاگرام، این برنامه می‌تواند اکانت‌های غیر فعال که هیچ‌گونه سودی برای پیج‌ها ندارند را حذف کند. در نتیجه، اگر شما هم به فکر خرید فالوور فیک باشید، به احتمال زیاد جزو یکی از آسیب دیدگان این شرایط هستید.





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: